.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندرانی‌ها شاهد مشکلات بودند اما با بزرگی در انتخابات شرکت کردند
استاندار مازندران گفت: مردم مازندران با وجود مشکلاتی که در برخی امور شاهد هستند اما با بزرگی و متانت و مسئولیت‌پذیری در پای صندوق رای حضور یافتند.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای معاونان استانداری مازندران از خلق حماسه بزرگ توسط مردم فهیم مازندران در پای صندوق‌های رای تقدیر کرد.

وی افزود: مردم مازندران با مشارکت بیش از 90 درصدی در این انتخابات ثابت کردند که در عرصه تعیین سرنوشت و مشارکت سیاسی در کشور پیشتاز و پیشگام هستند.

استاندار مازندران تاکید کرد: مشارکت مردم مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بی‌نظیر بود به طوری که جزو سه استان اول کشور در زمینه مشارکت است.

فلاح انتخاب مجدد حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور دولت دوازدهم تبریک گفت و ادامه داد: موضوع اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مردم اولویت ما بوده و خواهد بود و باید برای این موضوع اقدامات عملی و راهبردی صورت گیرد.

وی گفت: مردم مازندران با وجود مشکلاتی که در برخی امور شاهد هستند اما با بزرگی و متانت و مسئولیت‌پذیری در پای صندوق رای حضور یافته و با هوشمندی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند.

استاندار مازندران تصریح کرد: رای بالای مردم به روحانی بیانگر امید و اعتماد مردم به این دولت است و ما مسؤولان وظیفه داریم مطالبات به حق مردم را دنبال کنیم و از لحظه لحظه زمان مسؤولیت برای خدمت بی‌منت به این مردم استفاده کنیم.

فلاح در پایان گفت: پیروز بزرگ این انتخابات مردم بودند و همه وظیفه دارند به رای مردم احترام بگذارند و با همدلی و انسجام و وحدت در مسیر مطالبات مردم گام بردارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.